Tegenstrijdige signalen
S6, A2: Nadat de CIA zijn verzoek om Fiona te zien afwijst, wendt Michael zich tot zijn oude mentor Tom Card voor hulp. Michael biedt zijn hulp aan bij een missie om een berucht drugskartel in de val te lokken, op voorwaarde dat Card hem bezoekrechten bezorgt. In de gevangenis heeft een wrede bendeleider het op Fiona gemunt, en moet ze hulp zoeken bij een nieuwe bondgenoot om de bende af te weren.