PRIVATE PRACTICE Tempting Faith
S2, A7: Addisons broer Archer (een chirurg) komt onverwachts op bezoek. Zijn aanwezigheid veroorzaakt niet alleen problemen voor Addison, maar ook voor Naomi en Sam. Meg komt terug om het toch nog te proberen met Pete. Een patiënt die van een gruwelijk misdrijf wordt beschuldigd, wekt de woede van zowel Violet als Dell.