New Girl Thanksgiving III
S3, A10: De overlevingsvaardigheden van de groep worden op de proef gesteld als Jess en Nick ze met Thanksgiving meenemen op kampeeravontuur. Coach en Schmidt strijden om wie de beste buitenman is, terwijl Cece en Winston beiden een afkeer hebben van de natuur, wat een band schept.