S2, A10: Mr Eko ondervraagt Charlie over het Mariabeeld. Claire begint het vertrouwen in Charlie te verliezen als ze achter zijn geheim komt. Jack kijkt geïnteresseerd toe als Kate de herstellende Sawyer een broodnodige knipbeurt geeft.