Agents of S.H.I.E.L.D. The Asset
S1, A3: Als de wetenschapper dr. Franklin Hall wordt ontvoerd, moeten agent Coulson en z'n team een race tegen de klok voeren om hem op te sporen. Skye is hun enige redding - hij laat het team tot het uiterste gaan als het hele plan wordt omgegooid.