Catch and Kill: The Podcast Tapes The Assistants
S1, A3: Een voormalige assistente bij Weinsteins bedrijf, Rowena Chiu, spreekt zich uit over haar ervaringen met Weinsteins predatie, en de moeilijke keuzes die zij en collega-assistente Zelda Perkins maakten.