Catch and Kill: The Podcast Tapes
Deze zesdelige documentaireserie van HBO brengt Ronan Farrow's intieme, onthullende interviews met klokkenluiders, journalisten, privé-detectives en andere bronnen, afgenomen voor zijn podcast en bestseller Catch and Kill, tot leven.