S1, A2: Gouden heiligen verzamelen zich rond de Godin Athena en haar heiligdom ter voorbereiding op de nieuwe kruistocht tegen de onderwereldkrijgers. Rond deze tijd, als Tenma getraind wordt om een heilige krijger te worden, wordt hij herenigd met het zusje van Alone, Sasha, en hoort hij dat zij in Athena is veranderd.