Saint Seiya: The Lost Canvas
Verhaal over de Heilige Oorlog dat zich afspeelt in de 18e eeuw, 250 jaar voor de oorspronkelijke Saint Seiya-serie. Het draait om het gevecht tussen Tenma, een van de 88 heiligen die Athena volgen, en Alone, de reïncarnatie van de god Hades.
Hoewel ze hoort van de dood van Tenma en van de reïncarnatie van haar broer Alone als Hades, verdringt Sasha haar verdriet en vervult ze standvastig haar rol als Athena. Ondertussen, terwijl hij Tenma's lichaam draagt, wordt de Silver Saint Yato bezocht door de Godin Yuzuriha, die hem naar Jamir brengt. Het hoofd van Jamir, Hakurei, vertelt hem dat Tenma niet helemaal dood is.