How to Get Away with Murder The Baby Was Never Dead
S5, A3: Annalise en Emmett verdedigen een rijke CEO die wordt verdacht van de moord op zijn zakenpartner. Ondertussen gaat de gouverneur achter Annalise aan en brengt hij haar nieuwe praktijk in gevaar. Bonnie heeft moeite met het accepteren van haar romance. Asher probeert zijn oude mentor te slim af te zijn.