The Originals: The Complete Series The Big Uneasy
S1, A18: Tijdens het Feest van de Zegeningen proberen Monique (YASMINE AL BUSTAMI) en Genevieve (ELYSE LEVESQUE) om via de ceremonie Davina een lesje te leren, maar Klaus komt tussenbeide.