S1, A2: De komst van Kaiza Akiba van de Acht Keizerlijke Ninja’s onderbreekt de meeting van de Gokudo over het uitroeien van de Ninja’s. Met zijn Lemmet der Duisternis onthoofdt Kaiza een groot aantal Gokudo. Kiwami weet kalm te blijven, wat de overgebleven Gokudo nieuwe energie geeft. De twee grote strijders zijn klaar om toe te slaan, maar hun gedachten zijn elders... bij Shinoha.