The Bounce
S6, A7: Elijah bereidt zich voor op een auditie voor een nieuwe Broadwaymusical, maar wordt uit balans gebracht door een onverwachte bezoeker. Marnie, die geld nodig heeft, probeert een familiestuk te verpatsen.