S1, A4: Vedant herinnert zich wat er gebeurde in de bungalow van de decaan in de nacht dat de puppy's werden vermoord. De school is geschokt na de dood van Suyash. Adhiraj's zoektocht naar Ninad wordt steeds wanhopiger. De duistere macht die de school in haar greep heeft wordt steeds sterker nu de alumni de campus niet mogen verlaten. Sarthak kent de waarheid over Vedant.