The Boys are Back in Town
S2, A1: De jongens zijn terug uit New York. Ari probeert Vince te overtuigen om Aquaman te doen, maar hij is niet geïnteresseerd. Eric maakt een seksafspraak met zijn ex-vriendin Kristen. Turtle brengt multitasking naar een chaotisch nieuw niveau.