Madeleine McCann: The Prime Suspect The Case Against Christan B
S1, A1: De Duitse politie beweert een grote doorbraak te hebben gemaakt in het Madeleine McCann onderzoek. Twee onderzoeksjournalisten onderzoeken de achtergrond van deze nieuwe verdachte.