Madeleine McCann: The Prime Suspect
In mei 2007 verdween de driejarige Madeleine McCann uit een vakantieoord in Portugal. Nu denkt de Duitse politie te weten wie verantwoordelijk is voor de misdaad.
De nieuwe Duitse verdachte, Christian B, wordt verondersteld verband te houden met een van 's werelds bekendste, onopgeloste zaken: de verdwijning van Madeleine McCann.
Verdachte Christian B. ontloopt zijn gevangenisstraf en keert terug naar Portugal, waar hij wordt gearresteerd. In Duitsland hoopt de politie voldoende bewijs te hebben om hem aan te klagen voor de dood van Madeleine.