The Clock
S1, A2: Philip en Elizabeth moeten afluisterapparatuur in de werkkamer van minister van Defensie Caspar Weinberger plaatsen, maar treffen daar een schoonmaakster die werigert mee te werken. Stan richt zich op een lid van de Rezidentura om achter de identiteit van Directoraat S-agenten te komen.