Alias The Conteragent
S2, A7: Sydney probeert snel een behandeling voor Vaughn te vinden, wiens leven na z'n waterige avontuur in Taipei aan een zijden draadje hangt. Maar om een tegengif te vinden moet Sydney het op een akkoordje gooien met Sark, wat Sloane's leven in gevaar kan brengen. Will gaat door met z'n onderzoek voor Vaughn en ontdekt een aantal zorgwekkende onregelmatigheden bij standaard-IQ-tests van 20 jaar oud.