S1, A8: Nicky confronteert Catt en bereidt Tatum voor op haar Deb Bal. Gigi maakt een plons op een persevenement. Ace en Ana komen dichter bij elkaar. Albie liegt tegen Tripp om Nicky te beschermen en Luke is bezorgd dat Jamie te dicht bij de Roman familie komt.