C.B. Strike The Cuckoo's Calling: Part 1
S1, A1: Cormoran Strike en Robin Ellacott staan op gespannen voet na Robins huwelijk met Matthew, maar er is geen tijd om over de nieuwe afstand in hun professionele relatie na te denken als een potentiële klant een nieuwe zaak op tafel legt.