C.B. Strike
Een dramaserie gebaseerd op de misdaadromans van J.K. Rowling (onder het pseudoniem Robert Galbraith), die de verweerde oorlogsveteraan-die privé-detective Cormoran Strike is geworden en zijn vindingrijke assistent Robin Ellacott volgt.
Cormoran Strike en Robin Ellacott staan op gespannen voet na Robins huwelijk met Matthew, maar er is geen tijd om over de nieuwe afstand in hun professionele relatie na te denken als een potentiële klant een nieuwe zaak op tafel legt.
Robin ontdekt een verontrustende waarheid dicht bij huis. De chanteur van de minister wordt de hoofdverdachte in de zaak, maar Robin en Strike denken dat er een medeplichtige was.
Terwijl Robin worstelt met veranderingen in haar persoonlijke leven, zijn zij en Strike in staat om troost te bieden aan een rouwende vader. Het tweetal interviewt meer hoofdrolspelers in de zaak en werkt nauw samen met de politie.
Strike en Robin gaan dieper in op "Bombyx Mori" en speuren de Londense literaire wereld af om Quine's moordenaar te ontmaskeren.
Nadat ze een gruwelijk pakketje hebben ontvangen, gaan Strike en Robin op zoek naar verdachten uit Strike's verleden.