Begin van de serie. Advocaat E.B. Jonathan schakelt Perry Mason in om de zaak van het decennium op te lossen: de ontvoering en het losgeld van baby Charlie Dodson.
Mason verschaft zich toegang tot bewijsstukken met de hulp van Virgil, zijn contactpersoon in het mortuarium. Hij probeert ook nog informatie los te krijgen van een onverzettelijke Drake.
Chapter Four
Mason en Strickland zetten Virgil weer onder druk voor wat illegale hulp. Birdy dringt er bij zuster Alice op aan om haar beweringen over baby Charlie terug te nemen.
Emily moet voorkomen. Mason probeert zijn wankele start te boven te komen, en Della en Strickland zoeken een verband tussen rechercheur Ennis en Charlie's ontvoerders.