Modern Family The Day We Almost Died
S6, A11: Tijdens een ritje om te gaan ontbijten, hebben de Dunphy's inclusief Manny een bijna-doodervaring waardoor iedereen hun leven opnieuw evalueert. Claire besluit om leuker en minder gespannen te zijn, Haley en Alex spreken af om niet meer te ruzieën, en Manny weigert ooit weer in een auto te stappen. Luke wil zijn bucketlist afvinken, Phil besluit een doener te worden en de rest van de familie wordt de dupe van alle nieuwe houdingen.