Max Anger - With one eye open The Discovery
S1, A4: De spanning stijgt in Max' zoektocht naar Pashie als steeds duidelijker wordt, dat hij een geduchte tegenstander tegenover zich heeft. Carl oefent druk uit op Charlie over de zoektocht naar ex-spion Viktor Gusin.