Max Anger - With one eye open
Max Anger is een special ops-militair, die de liefde vond bij zijn Russische collega Pashie. Wanneer Pashie plotseling spoorloos verdwijnt in Sint Petersburg, zet Max meteen z'n vaardigheden in om haar terug te vinden.
Vektor mag niks weten van de liefde tussen Max en Pashie, omdat Max voor die organisatie met vertrouwelijke informatie werkt. En Pashie is nu eenmaal buitenlands. Als Vektor in de problemen komt, verandert echter alles.
Max wil opheldering en gaat naar Sint-Petersburg. Daar schakelt hij Mira in, een lokale taxichauffeur, om hem te helpen Pashie te vinden. De twee raken verwikkeld dan in een intense jacht, vooral ook naar de waarheid.
Max zit met de handen in het haar. Zijn enige aanwijzing over Pashie is haar telefoon. Die vond hij in een verlaten appartement. Ray zet David onder druk over de verkoop van geheime informatie aan de Russen.
De spanning stijgt in Max' zoektocht naar Pashie als steeds duidelijker wordt, dat hij een geduchte tegenstander tegenover zich heeft. Carl oefent druk uit op Charlie over de zoektocht naar ex-spion Viktor Gusin.
Mira wordt ontvoerd en men dwingt Max om de info af te staan, die Pashie's leven kan redden. Na de schade die hij zijn bedrijf berokkende, doet David alles om aan Ray te ontsnappen en zijn sporen uit te wissen.