Max Anger - With one eye open The Secret
S1, A1: Vektor mag niks weten van de liefde tussen Max en Pashie, omdat Max voor die organisatie met vertrouwelijke informatie werkt. En Pashie is nu eenmaal buitenlands. Als Vektor in de problemen komt, verandert echter alles.