Max Anger - With one eye open The Hunt
S1, A2: Max wil opheldering en gaat naar Sint-Petersburg. Daar schakelt hij Mira in, een lokale taxichauffeur, om hem te helpen Pashie te vinden. De twee raken verwikkeld dan in een intense jacht, vooral ook naar de waarheid.