Longmire The Eagle and The Osprey
S6, A1: In de eerste aflevering van het zesde en laatste seizoen eindigt een bankoverval in een schietpartij. Hierdoor staat Sawyer Crane (gastrol van ERIC LADIN) sterker tegenover Walt. Als Henry vermist raakt, vertelt Cady Walt over een verontrustend visioen.