The Equation
S1, A9: Wanneer een muzikaal wonderkind wordt ontvoerd, wordt ontdekt dat bij de ontvoering een reeks flitslichten verscheen. Walter koppelt dit weer terug aan zijn kamergenoot bij St. Claires Hospital.