Bones The Eye in the Sky
S10, A15: Als het stoffelijk overschot van een rijke gokker in een versnipperaar wordt aangetroffen, riskeert Booth een terugval in z'n gokverslaving, als Brennan en hij in de wereld van het illegale pokeren duiken. Ondertussen vindt Hodgins een nieuw product uit dat met het lab te maken heeft, en krijgen Brennan en Booth spannend nieuws te horen.