The O.C. The Father Knows Best
S2, A13: Kirsten wordt ongeduldig nu Sandy er niet is en gaat naar Rebecca. Alex nodigt Marissa uit voor een uitje met haar vrienden. Caleb wil zeker weten dat Lindsay zijn dochter is.