S3, A1: Raylan Givens moet zittend werk doen terwijl hij herstelt van een gruwelijke aanvaring met Dickie Bennett, die inmiddels gevangen zit. Raylan laat Boyd Crowder naar het kantoor van de U.S. Marshals komen om een verklaring af te leggen over de grote hoeveelheden contant geld en marihuana die verdwenen zijn na de dood van de matriarch van de familie Bennett, Mags. Boyd beweert dat hij niets weet...