The Happy Wanderer
S2, A6: Tony is in zijn nopjes als hij de Executive Game mag organiseren, een pokernachtje voor “respectabele” gokkers. Tot de gokverslaafde vader van een van Meadows vriendinnen uit de gratie valt...