Urban Legend The Harvest
S1, A5: De pas gescheiden Clay gebruikt een dating-app voor zijn eerste date in 20 jaar. Het gaat goed, totdat hij de volgende ochtend alleen en zonder nier wakker wordt. Clay racet tegen de klok om zijn vermiste orgaan terug te krijgen.