Urban Legend
Een middelbare scholier koopt de perfecte galajurk in een vintage winkel in de hoop indruk te maken op haar crush. Maar wanneer ze een reeks spookachtige gebeurtenissen meemaakt, begint ze te vermoeden dat de vorige eigenaar van de jurk haar achtervolgt.
De pas gescheiden Clay gebruikt een dating-app voor zijn eerste date in 20 jaar. Het gaat goed, totdat hij de volgende ochtend alleen en zonder nier wakker wordt. Clay racet tegen de klok om zijn vermiste orgaan terug te krijgen.