S1, A5: Olle ontdekt dat Tom een rol speelt in het complot tegen hem. Olle moet vluchten naar zijn ouders die hij al meer dan 20 jaar niet heeft gezien. Tegelijkertijd ontdekt Nina wie Olles vader is.