My Brilliant Friend The Island
S1, A6: Op Ischia ontmoet Elena de familie Sarratore en trekt ze met Nino op. Het leidt tot een onschuldige kus op het strand, maar op haar vijftiende verjaardag begint Nino's vader haar hartstochtelijk te kussen. Elena ontvlucht het eiland.