The Kill Floor
S1, A3: Jake beseft de enorme omvang van zijn doel en besluit dat het enige wat hij wel kan doen om een echt verschil te maken, is de familie te redden van zijn vriend Harry Dunning (LEON RIPPY), wiens familie is vermoord in een klein dorp in Kentucky door Harry's vader Frank (ster van de serie JOSH DUHAMEL). Maar kan Jake een mens vermoorden? En wat zijn de gevolgen van geweld, zelfs bij een gevaarlij...