S1, A5: Een rondzwervende motorbende zaait dood en verderf op het jaarlijkse Banshee Spirit Festival. Lucas en Siobhan zetten een wraakactie op touw. FBI-agent Xavier komt de gebeurtenissen in Banshee van naderbij bekijken...