The Way Down: God, Greed, and the Cult of Gwen Shamblin The Kingdom
S1, A1: Een dodelijke vliegtuigcrash vestigt de aandacht op de Remnant Fellowship, begonnen als christelijke dieetgroep en nu een kerk, en haar beruchte leider Gwen Shamblin Lara.