Silicon Valley The Lady
S2, A4: Richard en Erlich botsen over het aannemen van een nieuwe werknemer, een nieuwe vrouwelijke werkneemster leidt tot ongerustheid bij Dinesh en Gilfoyle en Big Head krijgt promotie.