S1, A1: Vijf 90 Day stellen arriveren in een paradijselijk toevluchtsoord voor intensieve therapie. Ontrouw brengt de wereld van Kalani en Asuelu aan het wankelen. Angela dreigt met een scheiding. Yara confronteert haar nemesis.