90 Day: The Last Resort
Wanhopige 90 Day koppels die hun breekpunt in hun relatie hebben bereikt, gaan naar een paradijselijk resort voor een groepsretraite voor koppels. Met alles op het spel moet elk koppel beslissen of ze bij elkaar blijven of alleen verder gaan.
Vijf 90 Day stellen arriveren in een paradijselijk toevluchtsoord voor intensieve therapie. Ontrouw brengt de wereld van Kalani en Asuelu aan het wankelen. Angela dreigt met een scheiding. Yara confronteert haar nemesis.
Sekstherapie legt intieme kwetsbaarheden bloot, Jovi en Yara worstelen om op één lijn te komen en Molly en Kelly lijken vast te lopen in hun relatie.
Kalani, Yara, Angela en Liz krijgen een band op een lingeriefeestje en de Kama Sutra-therapie drijft een stel tot het uiterste.