90 Day Fiancé
Culture Shock
Leven met Russ zijn ouders eist teveel van Paola. Later ontmoet Aziza de familie van Mike die sceptisch is tegenover hun relatie. Plus, Louis bereidt zich voor op Aya's komst.
Aya ontmoet de ex-vrouw en zonen van Louis. Ondertussen krijgen Russ en Paola een appartement, zal samenwonen teveel druk uitoefenen op hun relatie?
Kirlyam krijgt een grote kans. Later confronteert Mike's moeder Aziza. En ten slotte raakt Aya overstuur wanneer Louis wil bezuinigen op hun bruiloft.
Mike wordt vermist na zijn vrijgezellenfeest. Ondertussen haasten Alan en Kirlyam zich om zich voor te bereiden op hun bruiloft en een beperkt budget maakt het plannen van het feest moeilijker voor Aya.
Aziza wordt steeds zenuwachtiger naarmate de bruiloft dichterbij komt. Plus, Aya twijfelt wanneer Louis te laat is voor de bruiloft, het wordt ongemakkelijk voor maagden Kirylam en Alan op hun huwelijksnacht.