S11, A9: Cameron hoopt iedereen tevreden te houden voor hun jaarlijkse kerstdiner, maar Mitchell is bang dat hij een verborgen agenda heeft. Claire probeert Jays aanbod om bij zijn hondenbeddenbedrijf te werken te ontwijken, en Luke kampt met de consequenties na het kussen van Manny's ex-vriendin, Sherri.