S1, A4: Inspecteur Abbie Mills en Ichabod Crane gaan samen op zoek naar Jenny, het vervreemde zusje van Abbie dat is ontsnapt uit de psychiatrische inrichting van Sleepy Hollow. In een aflevering die alles in een ander perspectief zet, krijgen we een terugblik op de echte Boston Tea Party en ontdekken Abbie en Ichabod meer over de kwade macht waar ze mee te maken hebben... en welke naam die draagt.