S1, A4: Er zijn nog maar acht deelnemers over in de wedstrijd. De komieken moeten een strak gezicht houden, maar met zijn optreden met de legendarische 'De Kleine Gumbas' maakt Rasmus Botoft het ze niet makkelijk.