Er zijn nog maar acht deelnemers over in de wedstrijd. De komieken moeten een strak gezicht houden, maar met zijn optreden met de legendarische 'De Kleine Gumbas' maakt Rasmus Botoft het ze niet makkelijk.
Er zijn nog zeven komieken over in de wedstrijd. Iedereen wil de 100.000 DKK winnen. Maar twee deelnemers moeten zich gewonnen geven wanneer er twee rode kaarten uitgedeeld worden.