Todd, welkom!
S1, A5: Er zijn nog zeven komieken over in de wedstrijd. Iedereen wil de 100.000 DKK winnen. Maar twee deelnemers moeten zich gewonnen geven wanneer er twee rode kaarten uitgedeeld worden.